لینک خرید فایل(پاورپوینت جمع‌ بندی نقطه نظرات پژوهشی و فن آوری دانشگاه های منطقه سه کشور)

پاورپوینت جمع‌ بندی نقطه نظرات پژوهشی و فن آوری دانشگاه های منطقه سه کشور|35007729|nc|پاورپوینت جمع‌بندی نقطه نظرات پژوهشی و فناوری دانشگاههای منطقه سه کشور,گزارش وضعيت برخی دانشگاه‌ها,نظرات در خصوص آیین‌نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها,فنی و آزمایشگاهی خود با صنعت
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پاورپوینت جمع‌ بندی نقطه نظرات پژوهشی و فن آوری دانشگاه های منطقه سه کشور آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

مشخصات فایل:عنوان: پاورپوینت جمع‌ بندی نقطه نظرات پژوهشی و فن آوری دانشگاه های منطقه سه کشورقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:16

فهرست مطالب:بررسي وضعیت استقرار نظام شاعا و ساماندهی تجهیزات در قالب آزمایشگاه مرکزی و همچنين نظام ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در آزمايشگاه گزارش وضعيت برخی دانشگاه‌هانظرات در خصوص آیین‌نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها نظرات در خصوص ارتقا و ترفيع اعضای هیات علمی پژوهشگاه‌ها و مراكز پژوهشي فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب برای جهت‎دهی دانشگاهیان به سمت دانشگاه کارآفرین گزارش وضعيت دانشگاه‌ها در رابطه با کارآفرینی
فرصت ها و چالش‎های ارتباط با صنعت نحوه همکاری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با صنایع کشور و به اشتراک‌گذاری توان علمی، فنی و آزمایشگاهی خود با صنعت وضعيت دانشگاه‌ها

قسمتی از پاورپوینت:بررسي وضعیت استقرار نظام شاعا و ساماندهی تجهیزات در قالب آزمایشگاه مرکزی و همچنين نظام ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در آزمايشگاه پيشنهادات:
پس از سپري شدن دوره آزمايش، اين سامانه نيازمند اصلاحات است.
لزوم بازسازی و نوسازی تجهیزات و خريد تجهيزات جديد
تاکید بر لزوم استانداردسازی، با همكاري سازمان استاندارد
تاکید بر اهمیت ایمنی و مدیریت پسماندهای خطرناک، لزوم تشكيل كميته ايمني و بازرسي از ازمايشگاه‌ها توسط وزارت عتف و صرف هزینه برای استاندارد وایمنی
ایجاد نظام تعرفه استاندارد و تسهیل ارتباطات بین دانشگاهی در این راستا
اتصال سیستمهای آزمایشگاههای مرکزی دانشگاهها و ایجاد امکان تبادل خدمات اعتباری بدون تبادل پول
شوراي تخصصي برای خريد تجهيزات و برنامه‌ريزي براي عدم خريد دستگاه‌هاي تكراري تشکیل شود. (با رعایت استقلال دانشگاه ها در نحوه خرید و انتخاب برند)
بازنگری و یکپارچه سازی حمایت خرید داخلی از نمایشگاه و حل مشکلات مربوط به خرید از شرکتهای داخلی و خدمات پس از فروش
و . . .


مطالب دیگر:
📌تاریخچه مدارس هوشمند و نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی مدارس📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت 38 صفحه📌چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت📌فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انگیزه پیشرفت📌ادبیات نظری و پیشینه تجربی انگیزه پیشرفت📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه📌ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول📌نحوه برندسازی و مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق📌جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان📌شکل گیری برند و جايگاه‌ آن در جهان امروز و ضرورت استفاده آن 📌مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی (فصل دوم) 39 صفحه📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های مهارت های ارتباطی 38 صفحه📌ماهیت و ویژگی های مهارت های ارتباطی و بررسی مولفه های آن📌چارچوب مفهومی مهارت های ارتباطی و بررسی آن در مدیران📌پرسشنامه مقیاس زمینه یابی و خودگزارشی تشخیص و ویژگی های شغلی اولدهام و هاكمن📌پرسشنامه تکانشگری بارات با تفسیر و نمره گذاری، روایی و پایایی📌پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس و فولکمن با نمره گذاری، روایی و پایایی📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادمانی 52 صفحه📌چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شادمانی📌فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شادمانی📌ادبیات نظری و پیشینه تجربی شادمانی📌ماهیت شادمانی در دین و روانشناسی و بررسی مولفه های تشکیل دهنده شادمانی📌پایان نامه بررسی عوامل موثر بر شادی و شادمانی در دیدگاه های مختلف📌پایان نامه عوامل شادمانی و نشاط از دیدگاه آیات و روایات و روانشناسی📌مبانی نظری و پیشینه تحقیق منابع تکوین خود 31 صفحه